28. sep. 2012

i det siste

Jeg har desverre ikke bloggen på noen dager fordi Nikolai har ikke helt vært slik han har pleid å vært.På kveldene har han våknet hver time og jeg har gitt han masse melk og vann,har til og med hatt han oppe med meg til jeg har lagt meg,så har dermed ikke blogget.

Nikolai er bedre i form nå enn han har vært uten tvil,men han er forsatt veldig kositte og elsker når jeg koser med han.

Her er noen små bilder av Nikolai de siste dagene.

Slik sovnet han flerne ganger hver dag <3


Her hadde han nettopp våknet etter å ha hvilt inntil meg i 1 time,hei sveis <3


2 kommentarer:

  1. Ikke bare bare når de små er slappe og sutrete.. Håper det kommer seg og at nattesøvnen blir god igjen:) klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Off nei det tar virkelig på kjenner jeg...får ikke gjort så mye i huset.
      Takk :) klem

      Slett