5. sep. 2012

Om Meg


 En tilig Torsdags morgen klokken 03:50 den 16 Januar 1992 kom jeg til verden,jeg veide 2670 gram og var 47 cm lang.Jeg ble født på Stavanger universitets sykehus.


Mammaen min var hjemme alene med meg så jeg gikk aldri i barnehage men var nesten hver dag på lekeplassen sammen med mamma og andre mødre med deres barn som var som regel 1 år yngre eller 1 år eldre enn meg,det var en kjempe kjekk tid

Jeg begynte på skolen og når jeg skulle begynne i 2 klasse måtte jeg opperere mandlene og så senere så døde morfaren min,jeg kunne aldri hatt bedre morfar <3

 Februar 2011 møtte jeg barnefaren og vi ble sammen i slutten av Mars,deretter ble jeg gravid å ventet mitt første barn allerede i slutten av April.Det kom som et sjokk for oss begge,men vi valgte å beholde barne.I august fikk vi vite at det var en gutt vi ventet,å diskusjonen om barnenavn begynte,tilslutt ble det Nikolai som kom til verden i desember 2011.


Nå går jeg hjemme i permisjon frem til 2013 da begynner jeg i lære igjen som barn og ungdomsarbeider,jeg har 8måneder igjen i en barnehage før jeg tar fagprøven.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar