5. sep. 2012

Om Nikolai

 Nikolai kom til verden 1 og halv måned før jeg ble 20 år,det forandret livet mitt på en god måte,han lyser opp dagen min og jeg kan ikke la være å smile.

Nikolai ble født 1 og halv måned for tilig.Termin datoen ble satt 19 januar 2012 men Nikolai bestemte seg for å komme til verden 3 Desember 2011 klokken 17:50,Nøyaktig 4 dager etter jeg tok mitt siste magebilde.Nikolai var ikke den største gutten han veide 1920 gram,var 43 cm lang og 31 cm rundt hode.Liten men utrolig nydelig <3

Fødselen gikk fort,alt startet klokken 14 av at jeg gikk på do å tisset nokså lenge,tenkte ikke noe over,etter det kom det rier de kom hver 7ende minutt å varte ca 30 sekund,slik gikk det i 1 time før det gikk over til hver 4 minutt,det ble Haste keiser snitt noe jeg ønsker aldri å oppleve mer!!

Nikolai lå på nyfødt avdelingen i 3 etasje i 27 hele dager,å fikk ikke oppleve julen hjemme,det var min tristeste jul noen sinne!Han fikk heldigvis komme hjem dagen før nytt år :)

Mer bilder av Nikolai:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar