24. okt. 2012

Blogger jeg leser.

Jeg fikk en mail av en søt jente her i dag å hun lurte på hvilke blogger jeg leser,å da tenkte jeg at jeg skulle lage et lite innlegg om det.De bloggene jeg leser synes jeg fortjener å få mer lesere enn de allerede har.De bloggene jeg har skrevet under er de jeg MÅ bare innom.Jeg leser selvfølgelig andre også når jeg kommer innom dem,men det er disse blogg adressene jeg husker best


Monika: Monika er en sprudlenes og kanon flink jente som er kjempe flink til å lage blomster dekorasjoner.Monika er også min bestevenn og Nikolai sin "Tante".Hun har ikke blogget så lenge men lover å bli flinkere til det eller hva Monika? Bloggen hennes er verdt å bli tatt en titt innom.

Alice Kirkhus: Alice er mammaen til 2 nydelige jenter som heter Thea Marie og Otilia.Hun er kjempe flink til å legge ut bilder og har alltids kanon søte bilder av jentene sine.Hun skriver om hverdagen,Interiør,Baking,Mat og masse annet.Kanon kjekk blogg uten tvil.Verdt å ta en titt.

Malene: Malene er mammaen til den nydelige gutten Milio Andreas.Elsker absolutt bloggen hennes.Hun skriver om hverdagen,middags forslag,Interiør,outfits og masse masse mer.Hun er kjempe flink til å blogge!Hun har også masse konkurranser som er kjempe kjekke å være med på.Denne bloggen anbefaler jeg å begynne å lese.


Lisa: Lisa er en kanon jente som jeg faktisk har møtt en gang før.Hun er mamma til søte Tobias og venter en liten gutt til som skal hete Dennis.Bloggen hennes handler om hverdage,Interiør,Hennes meninger og tanker,Oppskrifter,Svangerskapet og masse mer.Bloggen hennes leser jeg hver dag og hun er kjempe flink til å blogge.


Lene: Hun er mamma til søte Linnea Amina.Bloggen hennes handler om hverdagen,outfits,sminke,Tegninger og masse mer.Denne bloggen er verdt å lese.

Silje: Hun er mamma til Lykke og Celine.Denne bloggen er kjempe kjekk og lese og er absolutt en favoritt.Bloggen handler om hverdagen,Interiør,middags forslag,Konkurranser,Tips og masse mer.Denne bloggen er kanon kjekk å lese og er en av mine favoritter.

Ann Helen: Hun er mamma til 2 tvillinger som heter Oliver og Mathias og er gravid med en til gutt som skal hete Felix.Bloggen hennes handler om hverdagen,middagstips,svangerskapet,Headere,Interiør og mer.Denne bloggen er kjempe søt og kjempe kjekk å lese.


Q:Leser du noen av de bloggene?

4 kommentarer: