25. okt. 2012

Zalando wants

Jeg satt her i dag å så på tv så kom det opp en reklame som reklamerte for en nettbutikk som heter Zalando.Jeg har aldri hørt om den før men fikk vite at de har gratis frakt så jeg bestemte meg for å ta turen innom å se hva dem hadde.Å jeg fant en haug av klær jeg har kjempe lyst på både til meg og Nikolai!Nettsiden hadde også Sko,ting til hjemmet,vesker,smykker,Luer og slik og det er til både dame,menn og barn.Kanon nettside!

Bare så det er sakt så er ikke innlegget sponset,jeg ville bare fortelle dere om den nettsiden til dere som liker å handle klær på nett.



//Paprika cocktailkjole kjøpes HER//Anna Field cocktailkjole kjøpes HER//Paprika Skater jerseykjole kjøpes HER//


//Kanz topper langermet kjøpes HER//Steiff collection snekkerbukser kjøpes HER//Absorba babybody kjøpes HER//

//Espirit brera ankelboots kjøpes HER//Ulla popken jumper kjøpes HER//Emoi strikket kjole kjøpes HER//


Q: Har du handlet på Zalando før?
Q: Liker du noen av klærne?

2 kommentarer: