20. nov. 2012

Photoshooten

I dag var vi på Photoshoot og Lisa tok bilder av Meg,Nikolai og Monika. Det ble 382 bilder og jeg er kjempefornøyd med alle bildene,glad jeg tok å bestilte 2 timer for Nikolai var litt vrien i begynnelsen og så hadde vi litt problemer med kamera som vi lånte,men alt i alt så var dette kanon kjekt å når Nikolai begynner å gå selv og krabbe så skal jeg deffinetivt bestille ny time der å ta nye bilder!

Her er noen av bildene som ble tatt i dag:

Verdens beste Nikolai :*
Fineste trekløveren <3
Er det rart jeg smiler? <3
Min lille luring <3
Er vi ikke fine? <3
Jeg er kjempe glad i deg Monika :) <3
Finnes ingen bedre beste vennine enn henne <3
<3
Mamma elsker deg Nikolai <3
Mamma sitt lille sjarmtroll :*
Nikolai og Herr kosekanin.
Mamma smelter bare av å se på deg,du er så nydelig!
Du betyr alt for meg lille gull
<3
Ingen tvil at favoritt tanten er Monika :)
<3

Q: Hva synes du om bildene?

Q: Hvilket bilde likte du best og hvorfor?

Q: Var ikke Lisa flink vell??

4 kommentarer: