22. des. 2012

Glede!

Akkurat det jeg trengte nå.Jeg er evig glad for at jeg valgte å ta ned sengen i går for når jeg gikk inntil Nikolai for snart 1 time siden så sto han i senga si,JA dere leste rett,han sto! Min lille prins sto,han sto ikke selv da men han holdt seg fint i kanten på senga,å jeg må si at det falt noen tårer når jeg så han sto der.

Nå bare gleder jeg meg fremover!Gleder meg til han begynner å gå rundt,selvom det blir travelt da,men da kan i allefall følge etter meg istede for å sitte på gulvet å gråte når jeg skal innpå kjøkkenet en tur.

Fikk desverre ikke bilde av det for jeg var redd han ble for våken av det.

Dette er den beste julegaven jeg kunne fått i år <3

Når sto barnet ditt alene for første gang?

1 kommentar:

  1. flinke Nikolai :D Amina var 8 mnd når hu stod selv uten støtte. Men hu gjør det bare te tider.. Hu like aller best å holda seg egentlig, men plutselig reise hu seg selv og står uten støtte :) MED støtte reiste hu seg første gang 5 måneder gammal..

    SvarSlett