25. feb. 2013

Tattovering?

Har alltid vært fasinert av tattoveringer,liker veldig godt hvis noen har en tattovering som betyr noe spesielt for dem.Å tro det eller ei selv om jeg er så glad i det så har jeg fremdeles ikke hatt noe mot til å ta en liten tattovering en gang,det kommer nok på grunn av jeg er redd for smerte og ikke minst redd at tattoveringen ikke skal bli fin.

Hvis jeg noen sinne kommer til å "manne" meg opp til å ta en så blir det noe som har med Nikolai å gjør elle alle barna mine(hvis jeg har flerne innen da) feks 1 stjerne per barn.
(Bildet er funnet på google)


Har du noen tattoveringer?
Hvor gjør det minst vondt å ta tattovering?
Skal du ta tattovering noen gang?

7 kommentarer:

  1. Jeg tok over hele underarmen min. Var ikke vondt i det HELE tatt!! Men litt ubehagelig. Måtte bite tennene litt når han kom opp nærmere mot albuen min, men var ikke vondt direkte av den grunn. Resten av armen var bare lett ubehagelig.
    Alle opplever det nok veldig forskjellig egentlig. Men jeg personlig har ALDRI møtt en som synes at det var så vondt at det for eksempel ikke var verdt det, med andre ord, ikke vondt.

    Akkurat nå har jeg "Linnea Amina" på underarmen, men vil ta en cover up av den ettersom vi ikke bruker navnet "Linnea" lengre, bare "Amina" :) Vil ta bort Amina og gjøre det enda mer offisielt hva jeg vil at datteren min skal hete. Da vil jeg ha noen roser oppover :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Synes tattoveringen din er kjempe Fin Lene :) forstår godt at du vill ta vekk Linnea når dere ikke bruker det,kan tenke meg den blir nydelig hvis du tar roser oppover! :D

      Slett
  2. Jeg skal definitivt tattovere Milio en plass på kroppen. Vet bare ikke hvor enda:)

    SvarSlett
  3. Jeg har en tatovering på handleddet der det står Family med hjerter på hver side! :) Det var ikke vondt i det heletatt å ta den, og jeg holdt på å sovne :P Hehe :) Så må jeg bare få si at du har en fantastisk blogg! :) Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig da :D
      Tuusen takk :D klem

      Slett
  4. Har tattovering på håndledde! Det var egentlig mest ubehagelig. Men litt vondt også! Vanslelig og forklare :-P men absolutt vert smerten! :-D

    SvarSlett